google-site-verification=QcKk_7g1bImYk1Fgi2e5iNOyHIkrDRlpBNb3HEaqaYc Lirik Free Daps - Work - Lirik Lagu video
Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Lirik Free Daps - Work

Man is not who we work for
Who we work for is much more
Man is not who we work for
Who we work for is much more

Yeah, guess who just walked in?
It's the crew that don't even gotta clock in
Man, working for the man is a problem
(Man, working for the man is a problem)

It ain't easy making people get down, right?
We on the job it's about to be a loud night
You want the crowd hype? (yeah)
How hype?
You got the bark now you ready for the soundbite
Let's get to work, let's get to work
Let's get to work, let's get to work
Threw away the name tags and our lame hats
Where the stage at?
Let's get to work

Enjoyment is my employment
There really aren't other words
You are customers
I'm Mark Zuckerburg
Listen, Darth Wonder Nerd
And make the star come to earth
Wanna get high or get hyped? then start loving work
Janitors to managers would rather be a rap sensation
No exaggeration, half the nation handed applications
But when it comes to resumes, no one does it better
Isaac Knox, silent k, that's a cover letter (K.O.)
It's not a bunch of clever lines and innovation (nope)
It's getting a bunch of networks like syndication
Scraping by on the lonely road this isn't a vacation
Feeling so alone and can't begin relations (why?)
For fear or broken homes, no renovation
I hope my future kids never work in entertainment
But for now let's shut it down
Forget about the limitations
We're sorry, work party
Here's an invitation

It ain't easy making people get down, right?
We on the job it's about to be a loud night
You want the crowd hype? (yeah)
How hype?
You got the bark now you ready for the soundbite
Let's get to work, let's get to work
Let's get to work, let's get to work
Threw away the name tags and our lame hats
Where the stage at?
Let's get to work